Kampagne på Miele

Mieles konstante produktudvikling har medført betydelige reduktioner af vand- og elforbruget henover årene. Således bruger en vaskemaskine fra Miele 42% mindre vand og næsten 30% mindre el i sammenligning med en vaskemaskine fra 1990.

Derudover er Miele kendt for produkternes lange levetid, hvilket også er godt for miljøet og når et en Miele vaskemaskine skal skrottes, så kan op til 94% af maskinen genanvendes.

Med det udgangspunkt har Miele lanceret en tilskudskampagne, hvor de yder et energi-tilskud på kr. 500,00 på blandt andet vaskemaskiner med energimærke A til A+++.

Hør mere om kampagnen hos din Mieleforhandler, herunder Elgiganten og Punkt1.

Kampagnen med energi-tilskud kører også på mange andre typer hårde hvidevarer.

1 kommentar:

  1. Jeg er meget miljø bevist og går meget op i at det elektronik og hvidevarer jeg køber er energibesparende. Men er der andre ting end Energimærket, man skal gå efter når man leder efter ny vaskemaskine? Jeg har kigget lidt på Punkt1 som du henviser til http://www.punkt1.dk/hvidevarer-vaskemaskiner/c/155/.
    Men kan du hjælpe mig med, hvad jeg skal gå efter?

    SvarSlet